23 Eylül 2011 Cuma

bana acayip gelen isimler listesi

Öncelikle duyduğumda bu yorumu kimsenin suratına yapamamak çok acı. Hakaretamiz olmak istemem elbette, sadece bazısı sırf söylenişi yüzünden, bazısı anlam bakımından, aşağıda sıraladığım/sıralayacağım isimler bana hep garip gelmiştir. Çocuklara isim koyarken biraz daha düşünmeli arkadaşım, özellikle o çocuğun geleceğini de lütfen:

1-     Özet (neyin?)
2-     Hıncal (neyin?)
3-     Rehber  :))
4-     Börçen (aslında karlar kraliçesi demekmiş, bana sadece söyleniş açısından hoş gelmiyor)
5-     Tamam
6-     Kutsal
7-     Kaynak :)) 
8-     Çisem (çişim der gibi geliyor işte napıyım!)
9-     Gökbüke (söylenişi de çok zor)
10-   Güçal
11-   Özen (kime?)
12-   Bedel (neyin?) :((
13-  Onaycan
14 - Alpagut
15 - Şansım
16 - Kalbiye
17-Orosgül
 (çok aradım nedir bu diye; orus: baht, saadet demekmiş.Ordan esinlendiler herhalde. ama böyle talih de olmaz olsun kardeş!)
18- Yarra 
19- Polen =) (endoplazmik retukulum)
20- Yıldır
21-Ün 

... güncellenecek 

1 yorum:

  1. Alpagut abi. Ne bicim... Ama kaynak çok iyiymis ha:)) ( ben Ecem:))

    YanıtlaSil