30 Ocak 2011 Pazar

Canımın içi yuvam; odam!

en sevdiğim anları yaşıyorum yine..
Tatil güzl geçmeyince bayar da, yeni döneme istekle sarılır ya insan, yeni başlangıçlara, yine her dönem başındaki hatta daha da fazla istek ve özlemle doluyum valla.
hele yurdum, odam, masam, internetim... Sanki aylardır ayrı kalmış gibi girdim odaya, kurdum bilgisayarı..
Alıştığım, bildiğim yeri arıyorum arkadaşım.Seviyorum, özlüyorum, boyuna yer değiştir değiştir ne o öyle...
Aynı yazın 15 günlük tatile gidiyoruz diyip, 3. günden sonra sıkılışımız ve eve döndümüzde evimizin her duvarını öpüşümüz, "seni bir daha asla bırakıp gitmiycez, en güzel yer eviiiiiiim evim" der gibiyim odamda.
İlerde hayalini kurduğum evimde de böyle olurum umarım...
Canım odam, seninle geçireceğim bu son 3 dönemimin her anının kıymetini en iyi şekilde bilmeyi sürdürmek üzere...
Yavaştan okulun bitmesi durumunun üzerimde yarattığı gerginliğin de tüm bunlar üzerinde etkisi var...
Bir de istanbul olsun bana, avrupa yakası olsun, merkezi semtler olsun... deniz yakınımda olsun...boğaz yakınımda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder