22 Mayıs 2012 Salı

Gelinlikçi Maceram başladı

Bugün önceden randevu alıp gittiğim Beyaz Butik'teydik.
Gayet güzel ağırlandık.

3 tane gelinlik seçtim denedim.
1 tanesini kendime yakıştırdım.
Yakıştırdığım gelinlik


Maalesef fotoğrafındaha büyük hali yok. Bir de ayıptır söylemesi ben de bu modelde durduğundan çok daha güzel durmuştu. Biz tek omuz kısmı çıkarıp straplezin üstüne monte etmeyi düşündük dekolteden uzaklaşmak adına, yaparız dediler. 
Taşlı ve parlak detaylı gelinlik sevmiyorum galiba öyle olanlara ısınamadım pek. Şatafatlı geldi.
Bir de tüm modeller straplez şeklinde napcaz bilmiyorum.
Ayrıca hazır gelinlik ne kadar güzel bir olaymış, ne çıkacağını önceden biliyorsun, kumaşın kalitesini rengini görebiliyorsun direkt. Daha az stres.

Neyse sonra Akay Gelinlik'e gittik
Yine güzel ağırlandık.
4 model seçtim. 
Hiç birisini beğenemedim. Hem çok ağır gelinliklerdi, hem kirlilerdi, hem de ne kadar üstüme oturtmaya çalışsalar da çok hantal gösteriyordu beni. Hiç olmadı. 36 bedenim güya ama o gelinliklerle en aşağı 40 beden olmuştum.

23 Mayıs Weddies Randevumdan geldim

Çok yardımcı oldular sağolsunlar.
Denediğim gelinlikler

1- Benjamin Roberts 2109LU

Bu gelinliği gerçekten çok beğendim, dantellerle modifiye ediliyor, göğüs ve sırt kısmı sarılacak alırsam eğer, ve kısa duvakla kullanacağım.
    

2- Justi Alexander 8532

Bunu çok beğenmedim




 3- Sincerity 3503 

bu da fena değildi ama elbiseye kaçar gibi oldu iyice sanki diye şüphelerim var
Alırsak fiyonk çıkacak, bolerodaki boncuklar da (çok parlıyorlar)  
Ve kısa duvakla da denedim, güzel olabiliyor.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder