11 Ekim 2011 Salı

Hayal

       Son günlerde elimdeki tüm parayı bota yatırınca parasızlıktan idda, milli piyango gibi ufak tefek şans oyunlarına yaptığım yatırımlarımla büyük büyük hayaller kuruyorum. türlü çeşit totem de yapıyorum ancak anlamsız bir şekilde hiç bana çıkmıyor böyle şeyler. Halbuki yapabileceğim ne kadar çok şeyim ve istediklerimi gerçekleştirme gibi de büyük bir başarı oranım var. Bu kadar denememe rağmen olmayan başka şey daha yoktur heralde. Çıkmıyor bu gavur çekilişlerin hiç biri bana. Babam da her hafta herhangi bir şans oyunu oynamasına rağmen benim bu konudaki yakınmalarıma daima "Kızım, bizim ağzımıza sıçılmadan cebimize para girmez!" der! Gene de umut fakirin ekmeği tabi.
Ama bi çıksa, bi çıksa ahh! Çok pis ezecem, hem ezecem hem yatıracam!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder