22 Ağustos 2011 Pazartesi

bugün

3 günde canavara dönüşen soğuk algınlığım beni doktora gitmeye teşvik etti
Okulun içinde sağlık merkezi vardı ama ne komiktir ki bir adet eczane/mini eczane gibi bir şey yoktu.
Hem eczane işini görürüm hem de karnımı da doyururum diyerekten Beşiktaş'a gittim.
Not: Bir hastaya en iyi ilaç:



 1- tavuk suyuna çorba  











2- Haşlama  








Diğerlerini başka zaman sayarım artık.:))

Neyse yemeğimi yedim zar zor, kafam zonkluyordu çünkü ilacı da aldım, derhal yurda geri dönmeye çalışıyorum.
Beşiktaş çarşıdan çıkmadım henüz, birkaç liseli ya da liseyi yeni bitirmiş yaşta görünen genç "bir soru sorabilir miyiz? çok kısa dediler" 
ben hayır diyen bakışımı sözle de ifade edecekken,  bir yandan kafam zonklamaya devam ediyor, önümü zor görüyorum.
"UEFA kupasını ilk kaldıran Türk takımını biliyor musunuz?" dediler, 
Soruyu anlamadan " hayır, hiç bilmiyorum" dedim, 
Yanlarından geçerken "5 te 2 oldu abi" dediler
Anladım ki bir iddiaya tutuştular ve kızlara bu soruyu yöneltiyorlar. 
Yanlarından geçtikten sonra ne sorduklarını düşündüm, kimseye hastaydım geçiştirdim demeyecektim elbette, ama keşke gerçeği çarpıtmasaydım dedim kendime, o kadar bihaber değil bu kızlar spordan/futboldan, bilmek zorunda değil kimse elbette ama biliyodum lan!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder