12 Eylül 2013 Perşembe

Hamile yastığı

20. hafta gelip çatınca artık rahat uyuyamama şikayetlerim de arttı. Yan yatıyorum tavsiye edildiği gibi ancak artık yan dönünce ve bir destek koymazsam yırtılma gibi bir his oluşmaya başladı. E ben dönünce hop çocuk da yer çekiminin etkisiyle karnımı aşağı çağırıyor. E yastık büyük geliyor ve yatağın önemli bir kısmını kaplıyor, zaten bir bakıyorum bir süre sonra yataktan düşmüş oluyor. Geceleri 40 defa uyanınca da sabah berbat kalkıyorum/kalkamıyorum.
Hamile yastığı diye bir şey varmış meğersem. Onun da bir sürü çeşidi varmış ama araştırdım soruşturdum ve buna karar verdim.
http://www.hamileyastigi.com/bilgi.php?id=2



Not: Linkini verdiğim siteden ne yazık ki sipariş verilemiyor. Site kısa bir süreliğine sipariş alımını durdurduk diye uyarı veriyor:(

Gittigidiyor'dan şu ürünü aldım ve dün geldi. Zaten uykusuzdum hemen üstünde uyuyakalmışım:D
yastığımın üstüne koyduktan sonra kbb doktorumun da dediği gibi kafa bölgem daha yukarıda olunca rahat ettim ama sabah biraz boynum ağrımış uyandım. Bu kadar yükseltmeye alışık değilim.
Sonuç olarak hamile yastığını kutsuyorum. Bel ve karın bölgem çok rahat etti. Bence gayet çok gerekli bir ürün olmuş!

Not2:bu yastığı alıyorsanız yatakta 3 kişi olacağınızı farzedin, ben 3 kişi rahatsız oldum ve tekrar normal bir yastığı bacaklarımın arasına alarak devam ediyorum. 32. Haftadayım şuan ve çok da sıkıntı yaşamıyorum.

NOT3: Şu an 34. haftadayım,bu yastıkla yatılmıyor, yatakta 3 kişi olmayı bir kenara attım, kol uyuşmasına engel olamıyorum, ve boyun ağrımasına da. Sırtımı desteklemesi, bacak aramı yeterince yükseltmesine bir diyeceğim yok. Şimdiki aklım olsa almazdım diyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder