3 Ekim 2011 Pazartesi

bugün

  • Harika bir hafta sonunun ardından haftaya sert bir giriş yapmam ve staj defterimden kurtulmam gerektiği beynime nakşoldu.
  • Derse gelemeyen hocalarımızın bu durumu bize haber verme zahmetine katlanmamasını bir kez daha anlayamadım. Sınıfı terketmekte zorlandık.
  • Ozon tabakasındaki 2 milyon kilometre kare büyüklüğündeki deliği farketmişler. 
  • Altın nihayet tekrar yükselişte, şuan gramı 99,57 TL görünüyor.
  • Hava açıktı. 
  • Annem tel kırma kursuna başlayacakmış.
  • Milan Kundera'nın Varolmanın dayanılmaz hafifliği beni çok sardı.
  • bir zamanlar anadolu'da ya gitmeyi çok istiyorum ama 14 lira nedir yaa! ayıptır ayıp.
  • Kansızlık mı başladı yoksa grip falan mı olacam bilmiyorum, devamlı uyuma isteği içindeyim. Belki mevsim değişikliği belki de oda arkadaşımın güzel güzel uyuması beni de imrendiriyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder